Websitebezoekers
Websitebezoekers
Gekwalificeerde leads
Gekwalificeerde leads
Thuisbatterij Baas
Bekijk website
Thuisbatterij Baas is een ambitieus en innovatief project opgericht door drie ondernemers met expertise in sales, bouw en verduurzaming. Zij hebben hun krachten gebundeld om in te spelen op de opkomende markt voor thuisbatterijen. Dit product, waarmee consumenten energie kunnen opslaan en onafhankelijker worden van energieleveranciers, biedt zowel economische als ecologische voordelen. Thuisbatterij Baas richt zich op de particuliere markt en wil zich onderscheiden door betaalbaarheid, gebruiksgemak en een sterk merk met een stoer en vooruitstrevend imago.
Benjamin
Daniel
Thuisbatterij Baas moet zich staande houden in een markt waarin enkele bekende spelers domineren. Sessy en Zonneplan hebben al een enorme naamsbekendheid opgebouwd, wat het voor een nieuwe speler als Thuisbatterij Baas een uitdaging maakt om aandacht te trekken en een sterke positie in te nemen. Het gaat hierbij niet alleen om opvallen, maar vooral om het bereiken van de juiste doelgroep met gekwalificeerde leads die de verkoop stimuleren en continuïteit waarborgen.
De belangrijkste doelstelling van Thuisbatterij Baas is om dagelijks voldoende gekwalificeerde leads te genereren. Hierdoor kan het salesteam continu potentiële klanten benaderen, en blijft het installatie team aan de slag. Het doel is een stabiele stroom aan aanvragen te creëren, zodat ze dagelijks thuisbatterijen kunnen blijven verkopen en installeren.
Om deze doelstellingen te realiseren, hebben we bij DigiSwift een strategie ontwikkeld die gericht is op zichtbaarheid, vindbaarheid en conversie.
Een website ontwikkelen die het stoere imago van Thuisbatterij Baas versterkt, gecombineerd met een calculator waarmee potentiële klanten eenvoudig kunnen berekenen welke thuisbatterij het beste bij hen past. Daarna kunnen ze gemakkelijk een offerte aanvragen.
Gerichte advertenties op Google en social media, speciaal voor mensen met zonnepanelen, om hen vrijblijvend de voordelen van een thuisbatterij te laten berekenen.
Implementatie van onze eigen SEO-automatisering DigiGrow, waarmee dagelijks nieuwe nieuwsartikelen met relevante zoekwoorden worden toegevoegd, gecombineerd met linkbuilding voor een optimale vindbaarheid.
Potentiële klanten die niet direct overgaan tot aankoop warm houden met wekelijkse updates over de voordelen van de thuisbatterij.
Deze strategie heeft Thuisbatterij Baas geholpen om een sterke positie in de markt te veroveren. Dagelijks worden meerdere thuisbatterijen verkocht, en de website en advertenties zorgen voor een continue stroom van gekwalificeerde leads. Dankzij de geoptimaliseerde advertenties en SEO is Thuisbatterij Baas zeer goed vindbaar in Google, en de kosten per lead blijven laag door de efficiëntie van de campagnes. DigiSwift heeft met deze aanpak bijgedragen aan het succes en de groei van Thuisbatterij Baas in een competitieve markt.
Plan een vrijblijvend (online) koffie momentje in