3000 aanvragen per maand
Baas over eigen energierekening
Thuisbatterij Baas is een initiatief van drie ervaren ondernemers in sales, verduurzaming en installatie. Ze zagen een duidelijke trend aankomen en wilden daar snel op inspelen. Hun vaste marketingbureau kon de concurrentie met grote spelers als Zonneplan, Soly en Sessy niet aan. Daarom schakelden ze ons in om alles van A tot Z op te zetten.
Website en advertenties
Het doel was helder: honderd leads per dag genereren om de accountmanagers constant aan het werk te houden. We begonnen met sparren en kwamen samen tot een slimme formule waarmee consumenten eenvoudig konden berekenen hoeveel ze konden besparen met een thuisbatterij.
Dat idee hebben we uitgewerkt tot een interactieve calculator op de nieuwe website, die actief mensen in die richting stuurt. Zodra het videomateriaal klaar was, zijn we gerichte campagnes gaan draaien op Google en social media, volledig gericht op mensen met zonnepanelen. Via deze campagnes sturen we bezoekers rechtstreeks naar de calculator.
3000+ aanvragen per maand
De campagnes bleken al snel een schot in de roos: de kosten per lead zijn extreem laag en de website converteert met 12%. De aanvragen stroomden binnen en inmiddels worden er dagelijks meerdere sales gesloten.
Het loopt zo goed dat we zelfs een salesdashboard hebben gebouwd om de accountmanagers overzicht te geven en grip te houden op het proces. Elke maand zitten we samen aan tafel – letterlijk. Tijdens een etentje bespreken we de resultaten, vieren we de successen en bepalen we samen de volgende stappen.
Waarom kiezen voor DigiSwift?
Andere bureau's
Industriestandaard
DigiSwift
Hoe het ook kan